wtorek, 13 marca 2012

5.Testowane:)


Dawno  nic nie pisałam a to dlatego że zanim coś napiszę chce mieć pewnośc że nie napiszę pochopnej opini dlatego wszystko sprawdzam a raczej testuje kilka dni a nawet i tygodni. Ostatnio pod moje skrzydła wpadły trzy kosmetyki:):

1. Bloker Ziaja

Chyba nie trzeba go przedstawiać. Wiele dziewczyn już o nim pisało. Więc i ja się skusiłam żeby go kupić. Nie mam jakiś wielkich problemów z poceniem ale lubie nosić białe bluzki niestety na wielu znich pojawiały się żółte plamy. A teraz? Teraz ich nie ma:P Co do pocenia też jest bardzo małe, prawie zerowe. Tak więc polecam w stu porcentach. co do ewentualnego pieczenia co niestety kilka dziewczyn opisywało u mnie to było lekkie swędzenia w pierwszych dniach i tyle.:)





2. Balsam po depilacji Venus:

Jako iż mam/miałam problemy ze wzrastajacymi włsokami skusiłam się właśnie na ten balsam, wybór był przypoadkowy po prostu wziełam to co było w sklepie. I był to strzał w 10-tke. Faktycznie po depilacji i posmarowaniu balsamem nie wyrastają mi czerwone krostki a nawet jeśli to dwie-trzy i tyle. Jestem zadowolona i z działania i z ceny. Zapłaciłam około 6-7 zł. Jest też bardzo wydajny. Ten balsam kupiłam w tamtym roku w lipcu. I jeszcze końca nie widać a używam go często.  No i bardzo ładnie pachnie.



3. A na koniec kolorowo czyli Delia No1.


Zdjęcie powyżej jest zrobione na drugi dzien po malowaniu. Jak widać są odpryski. Jest to pewnie w duzej mierze "zasługa"  pisania na klawiaturze i uderzania w kalwisze. Nie mniej jednak kolor i cena są dla mnie na plus. a na lakier trafiłam przypadkiem w carrefourze. Cena 1.99:)  Kolor który mam to nr 62:)



Zanim jednak pomaluje paznokcie na kolor bardziej żywy używam wpierw Eveline Cosmetics 8in1.  Zawsze kładłam coś jako bazę. Łatwiej mi wtedy zmyć takie kolory. A że nie lubie chodzić z brudnymi paznokciami to czymś muszę sie ratować :)

Zastanawiam sie na kupnem tych lakierów magnetycznych. Czy ktoś może mi coś na ich temat powiedzieć.??

A na koniec coś z innej beczki:P 
Od kilku dni obserwuje za oknem sroki które założyły gniazdo. Czekam teraz jak będą małe sroczki:) Widac że wiosna się zbliża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz