sobota, 4 lutego 2012

2. "...chodź pomaluj mój świat..."

Hej:) Jak Wam minął ten mroźnuy dzień? Ja go spedziłam w pracy. Cały dzień myślałam o tym o czym by tu napisać. I na pierwszy ogień pokaże Wam czym tworze makijaż do pracy:)
W pracy nie mogę mieć zbyt wyraźnego makijażu. Tak więc ogrnaiczma się do minimum:

1. Puder Synegren 1. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń jak dla mnie idealne wykończenie
2. Trzeba też czymś ten puder nałożyć. Ten pędzelek to akurat jeden z najtańszych i takowy mam zawsze w torebce
3. Podkład Miss Sporty. Rozsiwetlający oraz zdaża się że używam matujacego. Kiedyś bardziej byłam do nich przekonana, ostatnio jednak zaułważyłam że zaczynają się rolować i tworzyć plamy. No i strasznie brudzą. Musze poszukać czegoś innego. Może macie propozycje?
4. Cienie do oczu Wibo. Dla mnie rewelacja. Jak za tą cenę to polecam:) Nie osadzaja się w zgięciach oka. dla mnie na plus
5. Tusz do rzęs Asotr diva wydłużający. Jestem nim zachwycona:) nie sypie sie co w moim przypadku jest dużym plusem. Trochę skleja rzęsy ale gdy go nałoże odrazu  rozszecuje szczoteczką z zużytego kiedyś tuszu.
6. Korektor synergen. w razie awarii na twarzy:)
7.Na zakończenie pomadka ochronna Nivea. Tu akurat różowa. Daje lekki odcień różu i delikatnie pachnie.


Chciałabym też polecić coś co przez przypadek trafiło w moje ręcę. Zawsze miałam problem ze zmyciem makijażu. Nie mogę używać żadnych płynów micelarnych i tego typu do demakijażu. Zawsze starałam się dokładnie "szorować" wodą, jednak zostawiałąm plamy na ręczniku:p Aż wkońcu trafiłam na :


Na opakowaniu było napisane że można używać jako gabki do peelingu i do usuwania makijażu. Kosztowała 3.99 więc się skusiłam. I nie żałuje. Peelingu co prawda zrobić tym sie nie da bo jest za delikatna jednak twarz czyści rewelacyjne. Ma jeszcze jedną tajemniczą rzecz w sobie, gdy jest mokra jest miekka a gdy wyschnie robi się twarda:)

Uciekam na ciepłą herbatę w taką pogodę idealna. Ach jak ja tęsknie za taką pogodą:

1 komentarz:

  1. Witaj :) już mi się Twoj blog podoba. Wibo?! To jest to :D napisz o nich cos więcej. Sama zastanawiam się nad wyprobowaniem ich. Mam pytanie co do pudru. Czy dlugo trzyma, czy jest w bladym kolorze? I chyba nawet widzialam go w Rossmannie i wcale nie byl drogi. Podklad polecam Ci Butterfly, kupilam niedawno i jest rewelacyjny a kosztuje 5zl. Polecam Ci tez baze sylikonowa, Dzieki niej makijaz trzyma dluzej. Z AA jest swietna i starcza na dlugo. Kosztuje okolo 15zl za 50ml. A szminke z Laura Conti do kupienia w Rossmanie. Niedlugo zrobię jej recenzje jak bd miala pomyśl. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń