niedziela, 5 lutego 2012

3. kakaowe moje love

Hej :) Witam w niedzielny wieczór.
Dziś napiszę o moim ulubionym kosmetyku, bez którego nie mogłabym żyć:) A mowa mianowicie o maśle kakaowym Ziaja:) 

Od jego zapachu jestem uzależniona i to dosłownie:)  zalety? Producent obiecuje lekko opaloną skórę, fakt regularne stosowanie poprawia koloryt skóry ale czy wygląda on jak opalony  tu można podyskutować. Ael mi nie o to chodzi w balsamie czy kremie jak dla mnie ma nawilżać i u mnie to zadanie spełnia.
Nie nalezy nakłądać zbyt dużo masła oraz trzeba dobrze rozsmarować bo w przeciwnym wypadku powstają nieestetyczne smugi  szczególnie w miejscach np na rękach gdzie nasza skóra jest bledsza. Ogólnie jednak produkt jak dla mnie jest na duży plus. Cena plus zapach zakrywają minusy :)

Z tej serii mamy jeszcze kremowe mydło pod prysznic:





Również pięknie pachnie i nawilża jednak jeśli chodzi o mydła czy żele do kąpieli i pod prysznic nie jestem przywiązana i szukam dalej swojego ideału.  Widziam też kiedyś krem do rąk tej serii ale to było tylko raz i to w małym górskim sklepiku.:)

4 komentarze:

  1. Hihi masz to samo co ja ;p ten zapach uzależnia. Ja zawsze smarowałam buzie na noc bo pod makijaż ten kremik jest za ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam to mydło, ale mnie wysuszyło :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ma śliczny zapach, stosowałam, ale w kremie nie zauważyłam niczego szczególnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też uwielbiam zapach tego masła :)

    OdpowiedzUsuń