wtorek, 26 czerwca 2012

15.przegrałam:( + zakupy

wszem i wobec ogłaszam że nie potrafię oszczędzać. Cały miesiąc omijałam drogerie. Ale wczoraj nadszedł kres. Jak zobaczyłam super-pharm to był koniec. No cóż. Widać że ciężko z tym oszczędzaniem u mnie.
 
Moim łupem padło:
chusteczki do higieny intymniej. Tych nigdy nie używałam ale z racji tego że gdy wyjadę na wakacje w lipcu spędzę w busie około 8 godzin wypada mieć je w torebce.

12.99  szkoda nie skorzystać z promocji. Na razie jestem zadowolona z efektów kuracji L"Biotica. Niedługo minie miesiąc jak nią smaruje rzęsy więc i recenzja będzie,


Dezodorant do stóp. 24 godzinna świeżość. 5.99
Nigdy nie miałam problemu z poceniem ale ostatnio w pracy chodzę w butach BHP no i nogi mi na tym cierpią.


Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nic nie kupiła z ciuchów. :) Kocham wyprzedaże.  Tu akurat bluzka z C&A 15.99zł


spodenki do spania:) Idealne na lato jak dla mnie. New Yorker. 19.95

wstąpiłam też do IKEA. Tam w moje ręce wpadł ręcznik. 160cm na 80cm. Nie było mocnych był już mój. Uwielbiam takie duże ręczniki żeby się cała otulić. 39.99zł. By7ł jeszcze różowy

A jak jest ręcznik na plażę to i musi być też torba na plażę:

3,99 a do końca czerwca promocja 2,99. Jest nawet sporawa. Zmieści się na pewno  mój wielki ręcznik.

A jak Wasze postanowienia  co do ograniczeń zakupów?

6 komentarzy:

  1. Ja się staram ograniczać, ale i tak zawsze kupię coś nadprogramowo ;/ Słowo promocja działa na mnie jak narkotyk ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajne spodenki, a co do oszczędności to niestety nie w tym miesiącu:/ chociaż staram się teraz nie odwiedzać żadnych sklepów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie dotyczące tej odżywki do rzęs, jak ona działa? W jakiś sposób pobudza je do wzrostu, czy tylko odżywia i wzmacnia?


    Zapraszam do czytania i komentowania moich kosmetycznych recenzji i porad dotyczących urody i zdrowia na http://ambasadorka-testerka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak działa ten krem do rzęs? poleciłabyś?

    OdpowiedzUsuń
  5. też przed wyprzedażami nie umiem się powstrzymać - nie jesteś z tym sama ;-)


    Na moim blogu trwa ROZDANIE zapraszam ;-)

    pozdrawiam monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń