wtorek, 30 października 2012

19. Sweterki

W moim życiu przez ostatnie dni są niezłe zawirowania. Sprawy sercowe są najgorszymi sprawami pod słońcem, a rozstań z osobą którą się Kocha i darzy uczuciem nie życzę nikomu.
Żeby załagodzić moje złamane serce wybrałam się na zakupy.

Kupiłam sobie wygodne botki:
 Od dawna szukałam butów w których wygodnie się prowadzi się samochód, i te takie są:)




Do koszyka trafiły też sweterki.
Pierwszy to sweter z Tally Weijil, kosztował coś koło 59 zł:


Spodobał mi się jego kołnierz który można nosić na kilka sposobów.

Drugi sweterek to sweter z C&A cena oryginalna to 59 zł ale trafiłam na promocje gdzie wszystko było 20% taniej.

(Na zdjęciu wygląda jakby były dwa odcienie, jest jeden-ten ciemniejszy. Te jasne akcenty to lampa błyskowa.)

W następnej notce pokaże nowe nabytki kosmetyczne i to czym ratuje swoje ręce zimą:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz