wtorek, 5 lutego 2013

28. Zakupy:) Czyli przyszłe recenzje

Hej

Wybrałam się ostatnio na zakupy allegro'we.  Lubie chodzić po sklepach i drogeriach jednak nie wszystko można tam dostać. Np. ja do swoich włosów szampony i odżywki kupuje tylko na allegro. Nie znalazłam jeszcze sklepu w moim mieście gdzie mają szampony do kręconych włosów. Ale do rzeczy. oto co mi dziś listonosz przyniósł.

Słodkie błyszczyki kupione bardziej jako gadżet

wet n wild. zestaw do stylizacji brwi.

Sally Hansen odżywka i lakier Rimmel

 róż do policzków Miss Sporty 

cienie do oczu (gratis do wysyłki) ten pierwszy kolor to jasny róż. 
Na zdjęciu tego nie widać ale bardzo ładny kolor.

odżywka do moich niesfornych loków.
Bardzo podoba mi się jej zapach taki miętowy. 



Tak więc niedługo sporo opinii :) Na pierwszy ogień pewnie pójdzie Sally Hansen

Miłego wieczoru
:)

6 komentarzy:

  1. Róż do policzków mam i lakier do paznokci Rimmel również chociaż inny odcień. Bardzo fajne zakupy i czekamy na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, choć uwielbiam tradycyjne zakupy, to często sięgam po produkty ze sklepów internetowych, bo tak jak piszesz, tam jest więcej rzeczy dostępnych :)

    Przy okazji zapraszam Cię na rozdanie - do wygrania bransoletka Who z dowolnym napisem :)
    http://palinka-blog.blogspot.com/2013/01/rozdanie-do-zgarniecia-bransoletka-who.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Udane zakupy :) Błyszczyki są rzeczywiście słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekły mnie te błyszczyki :D
    Jestem ciekawa odżywki z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszczyki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te błyszczyki, paletka do brwi wygląda calkiem przyjemnie :) POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń