poniedziałek, 30 kwietnia 2012

10. Ziaja - Czas na opinie



20 marzec. Tego dnia zaczęłam testować to "cudo". Starczył mi na 6 tygodni. I co? I jakoś znacznej poprawy nie widzę,

Tak wyglądałam moja skóra zanim zaczęłam stosować ten krem.



A tak wygląda dziś czyli po 6 tygodniach stosowania:


Nie widzę praktycznie żadnych zmian. No prócz tego że 10 zł mniej w portfelu:P

Zmiany które były zaczerwienione zrobiły się różowe  i nie są aż tak bardzo widoczne.  Skóra stała się bardziej wysuszona w miejscach gdzie nakładałam krem. Nie nakładałam kremu na całą twarz gdyż tylko podbródek i czoło mam kłopotliwe.   A po nałożeniu skóra od razu wydawała się wygładzona.

Ogólnie jeśli ma redukować to to robi. Jednak  do moich problemów się nie nadaję.  Cóż. Będę jeszcze szukać Ziaji kremu redukujacego trądzik, może on pomoże.




A oto co kupiłam ostatnio w Naturze. Dodam że przez przypadek:)



Szukałam cieniu który będzie z drobinkami  brokatu i o to jest:)
Bardzo często do wykończenia makijażu oczu używam właśnie cieni z brokatem:)


2 komentarze:

  1. Również uwielbiam cienie z brokatem, super są.

    OdpowiedzUsuń
  2. O ładny cień, też szukam czegoś z brokatem! <3 Co do efektywności działania Ziaji ciężko mi się odnieść bo nie miałam takich problemów... Ale te Twoje zmiany nie są bardzo rozległe, myślę że wynikają one po prostu z częstego dotykania tej brody i czoła:-) Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń